Sunday, October 7, 2012

Makna Seorang Kawan.

Dekat Sekolah . . . . . . . .

Waktu break,

Pergi kantin,

Well, macam biasa. Makanan rutin.

Mee Sup ! yeay !

Dah beli.  Menuju ke tempat nak ambil sambal kicap . huhu .

1 senduk dah letak . . . .  baru nak letak 1 lagi senduk then macam perasan ada orang pandang dengan pandangan yang buruk.

Ohh.. la.. korang rupanya.. Nak aku tuangkan ke sambal ni?

Tak -______________-

Kau tak payah nak mengada ngada amek sambal banyak2, nanti kau kena gastrik.

Ala.. setengah je aku letak ni, tak luak pun ;P

Mereka : Weiiiii ! jangan degil !

Aku : Ohh yela yela, k fine -_____-


And again,

One day pengsan/pitam/pape jelah kat sekolah gara-gara . . . . . . . . . *yg penting aku mcm sedar sikit2

Yang paling menyetuh perasaan,
Dengar diaorang panggil nama aku.

Izaaaa...
suara mereka teresak esak !
Nangissssss T,T
Sebab mungkin diaorang tengok aku dh macam nazak kot. huhuhu.

Then petang dapat message,

Dionne : Iza! I heard you collapse at school? Why?
Me : yaa.. but i'm going better.. Gastrik maybe ;)
Dionne : ouh.. ok, take care! get well soon! ;)
Me : Thanks dionne!
Dionne : No biggie. ;)


Saya iza izureen, nak cakap sesuatu kat korang semua, thanks sebab jadi kawan aku i love you guys!;) and.. i miss school :'(

1 comment:

  1. Salam . Saya PMR Candidate .
    Mohon Maaf Jika Saya Ada Salah Kat Anda . Doakan Saya Dapat 8A Ye ?

    Komen Entri Ni Kalau Sudi :)

    http://mynameishafizah.blogspot.com/2012/10/bestnya-pmr.html

    ReplyDelete